fredag 15 augusti 2008

Liseberg

Hej hej!

Jag tänkte börja med att berätta lite om igår. Jag vet ute på Swing, har inte varit där på evigheter. Hur som helst så förfestade vi hos Krantz, och ovanligt nog(not) var jag den enda tjejen där...i typ 30 min, sen kom Mimmi! =) Utav 7 killar hängde bara 4 av dem med ut, men vi hade kul ändå. Väl inne på swing så var det rätt dött ett tag, men sen började det droppa in allt mer och mer folk, och inte nog med det så var nästan hela Elfsborg där!! Måste erkänna att det var lite kul och se skickliga fotbollsspelare väldigt fulla! ;)

Eftersom inte bussarna går hem sent på kvällen så fick jag o Mimms sova hos slappisen Krantz. Hyttinen hakade oxå på och vi satt och snackade om massa idiot grejer de hade gjort väldigt länge! När vi väl skulle lägga oss så knackar någon på fönsterrutan bredvid mig...ja jag sket på mig där ett tag! Men det visade sig att det bara var Tim, han hade ngn tjej med sig. När de kom in i lägenheten gick tjejen in i köket och höll på med något och när de sen efter 3 min ska gå igen så börjar Hyttinen snacka om köttbullar och att det luktar det! Alla blir ju såklart jätte irriterade och försöker förklara att han halucinerar..men det gjorde han inte, för han hittade massa köttbullar på golvet! Det visar sig att bruden hade snott Krantz köttbullar som han hade i kylen! Vem gör så? Vem går in i någons kylskåp som man aldrig har träffat förut och tar dens köttbullar? Vem?!



I "morses" blev jag väckt utav min mami som ringde vid 10.45 och sa att jag ska komma hem eftersom vi ska till Gbg! Virrig som jag var så skulle jag kolla upp hur bussarna gick, och jag kollar på söndag! Hur som helst så sket det sig för min del, jag åkte med Mimmi en bit sedan fick jag sitta och vänta på min i yttligare 10 min! Men jag kom hem till slut! Det visade sig att vi skulle till Liseberg! Jag älskar Liseberg! Men det är lite kiligt att jag har sånna chickens i min familj, de vågar ju inte åka något!!! Men jag lyckades lura med Alex och pappa på Lisebergsbanan! :) Det var en mysig dag..men hade varit roligare om jag hade åkt mera! Men jag får helt enkelt dra dit med idiotligan, vi har pratat om det i evigheter men det lär väl inte bli av förens om några år!

Ne nu har jag tjötat på ett bra tag! Ska nana snart! Utgång imon med btw =) Ska blir kul Edonas första gång på Trägårn'!



XOXO

Inga kommentarer: