måndag 22 september 2008

By your side

Hey stalkers!! 
Helgen har varit jobbig och mysig! Mimmi kollade förbi mig i lör och det var meningen att vi skulle träna upp oss i fussball, men vi fastnade vid tv:n och kollade på Lilja 4-ever. Ni som har sett den förstår att man sitter där helt tom på känslor, så det blev ingen träning. Men det gjorde inget för Psycko gick på 5:an...Mimmi aldrig har sett den!!! Efter all chips, godis och mat så blåste vi upp dubbel madrassen och la oss...men somnade inte förens vid 4a tiden. ^^ På morgonen ringde VICKY mig!! Jag blev jätte glad och jag fick prata av mig lite med henne <3
Idag gick jag förresten vilse i Jönköping! Jag hade 1h 20 min på mig och döda..så jag tänkte utforska Jönköping! Jag hittade knappt några affärer bara massa restauranger! Var har ni ert centrum Jönköping?! Jag gav upp efter 3 varv så jag gick tillbaka till resecentrum och väntade snällt på min buss. Har jag pluggat inför min tenta? Nope! Fan vad jag har dålig självdisiplin! Skäms på mig! Ne nu får jag gå och försöka få in något i huvvet! Ha det! 

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

lilja 4-ever är så heeeemsk :(:(:( se till att PLUGGA nu! hahaa <33