fredag 12 september 2008

Stop and look around

Hej bloggen!
Jag har missat och skriva lite men kan ju börja med
Onsdagen
Det blev utgång för min och Mimmis del(Viktoria med ifs) i Jönköping! Jag hade kul, men förfesten var nog roligast. Träffade så mkt sköna människor där! Bla: min lil Wayne homie aka: Kylie. Ska inte in på allt för många detaljer men morgonen där på blev jag och Mimmi väckta(kl 8) av mor min som fråga om jag kunde åka hem tidigare för att alex inte mådde bra. Så på 1 timma skulle vi byta om, hämta nycklar-lämna nyckar och springa till bussen! Men vi hann! ;)

Idag så var jag i skolan i 1timma och 30 min(!) heeelt onödigt om ni frågar mig men hey, man måste ju ställa upp för laget. När jag äntligen hemma i lilla Borås igen ringde jag upp Pixen för och kolla vad hon hade för sig och det visade sig att hon var med syskonen Berg och Theus, så jag hakade på dem ett tag. Det är avskeds-middag ikväll för London brudarna(Vix, Honey och Elza), känns ovärkligt att de flyttar på ons! :'( Kommer verkligen sakna dem, men kan ju alltid våldgästa dem när jag vill!! ^^
Nä nu är det nog dags och börja rota i garderoben! Ha det bra gott folk!

XOXO

Inga kommentarer: