måndag 8 september 2008

Entourage!!

JA gott folk! Nu har äntligen Entourage börjat sändas igen!!! Jag har inte insett hur mycket jag har saknat den serien förens nu när jag kollat på det nyaste avsnittet! (jag är lite av en nörd, i know!)


Idag har jag haft skola, jag började kl 10..hade jag ingen aning om!! Jag satt och väntade utanför salen i ca: 20 min tills jag insåg att klockan va 09:05 och undrade var alla i min klass var..för alla kan ju inte vara sena? Men så vart inte fallet. Jag har haft 2 föreläsningar idag, var av en var 2 timmar mångfald och den andra var 3 timmar etik!! Fattar ni 3 timmar etik??!! DET är omänskligt!


Helgen var kul. Det blev inte Jönköping som bestämt utan trägårn'. Fast jag var inte mycket på trägårn, väntade i kö i ca: 40 min sen så träffa jag Vix o co och vi drog iväg till Tonic...för att Tonic har bättre musik! När vi kom tillbaka till trägårn' var jag själv, och kunde inte hitta Mimmi. Men jag träffade på Ville som var jätte brun, o jag var jätte avis =p Vi satt och pratade resten av kvällen tills trägårn' stängde. Sen skulle vi till bussarna för att jag skulle åka hem med folk, men fastnade när vi såg Mange stå ganska så lost på gatan =p Där spendera vi över 1 timma med Mange och Mimmi som joina oss, en liten klassåterträff kan man säga! ;) Natten blev lång..jag var hemma vid halv 4...men jag hade kul =) Förhoppningsvis ska jag ut på ons i Jönköping! Är rätt taggad! Hoppas på att allt löser sig tills dess bara =)

Men nu ska jag byta påslakan..kul vaa?



XOXO

Inga kommentarer: