tisdag 9 september 2008

Detta är mitt 2:a försökt till ett inlägg, hoppas det funkar! Vixen flyttar till London nästa ons! Så nu gäller det att umgås så mycket som möjligt med henne! Vi började redan idag, då vi träffades i stan och fick sällskap av Theus, Johanna och Malin. När vi hade kollat klart i affärerna satte vi oss på viskan och fikade, jag skulle prova en intressant the sort: Choklad-mint. Men jag blev besviken, den smakade varken choklad eller mint! =( 
Efter fikan var vi inne på DNA och kikade, och jag hittade dessa "stripp-skor" jag är inte så förtjust i dem. Vad tycker ni? 
När jag skulle rota fram kläder i morses blev jag positivt överraskad, jag hittade en helt ny t-shirt med prislapp o allt! Får nog ta och rensa garderoben oftare.. 

Imon är det Jönköping som gäller, och då ska jag för engångs skull inte till skolan. Jag och Mimmi ska nämlingen prova på Jönköpings uteliv tillsammans med Viktoria. ^^ Det sägs att det är studenternas utekväll på onsdagar så förhoppningsvis är de ute imon med! ;) Ne nu ska jag nog dra mig till kojs, blir en lång dag imon. 

XOXO

Inga kommentarer: