söndag 14 september 2008

What if?

Hey stalkers! ;)
Igår blev det utgång för mig även om jag inte var allt för sugen. Det var ju Asianbabes sista kväll ute i Borås innan flytten. Men Elza kom inte eftersom hon kände sig för sjuk och Vix va där i typ 30 min sen gick hon och David hem. Det blev bara jag och Honung! Men kul hade vi för det. Jag träffade på Krantz och hela hans idiot-liga ;) men även min svanis och slappis. (Ville & Möller) Ville hade med sig sniff-snus igen så vi satte oss på terassen och skulle prova lite, men då kom en vakt och frågade vad vi höll på med. Ville var snäll och erbjöd honom lite, men han tackade nej (surpuppa) sen stod han kvar och vakade över oss som en hök! :P

Avskedsmiddagen i fredas var förresten jätte mysig!! Vi pratade en massa minnen och hur mycket vi kommer sakna the Asianbabes. Men jag tror att hela Babbel hatar oss(vi va lite högljuda) haha ^^
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan er! Kommer sakna er så oerhört mycket! =( Ne nu får jag sluta innan jag börjar lipa!

XOXO

Inga kommentarer: