fredag 5 september 2008

I'm hangin on every word you say

Vilken mogron! Jag skulle vaknar 05:30 för att hinna fixa mig och komma till bussen. Vad händer? Jo jag försover mig! Detta är väldigt ovanligt för och vara jag, det har hänt 3 gånger sammanlagt. Istället vaknar jag 07:30 och nästan hoppar upp ur sängen och springer upp till mamma och skriker jag har försovit mig!!! Det är ju tur att jag har körkort, men det är inte kul och köra när regnet öser ner!!! Jag kom 10 min sent! Bra krig om ni frågar mig =) Jag hade bara seminarie till halv 12, sen gick jag hem till Viktoria och åt med henne. Vi bestämde oss att vi skulle kolla in a6- center, men innan dess skulle vi till biltema(!) och köpa bildelar(!!!) som min papi behövde. När vi ska lägga in bildelarna i bilen så blir Viktoria attackerad av en geting och springer runt på parkeringen med en stor ljuddämpare i ena handen o hennes mega väska i andra! Väldigt roligt och kolla på! ;)
När vi äntligen kom till a6 så gick vi och kollade i affärer...detta var ju inte jätte bra för det slutade med att jag kom hem med ett par skor, en kavaj och en t-shirt! men men, pappa betalade ändå för allt ;)                                                                  

Igår var jag och fikade med M*3 på vårt vanliga ställe; kaffe akademin. Som vanligt satt vi där i några timmar o bara snackade, väldigt mmmysigt! 
Jag snackade med Alen nyss och han har lagt upp nya bilder på FB, man är inte lite avis? Han bor på en lite tropisk ö just nu och bara glassar runt där! Men aa nu sätter jag nog punkt här! Ha det bra!!

XOXO

Inga kommentarer: