onsdag 17 september 2008

Cravings

Hey stalkers! 
Nu har jag suttit i 30 min och försökt fixa datorn(jag kan inte datorer!) problemet var att jag inte kunde skriva å,ä,ö och så var alla punkter,kommatecken och aa allt sånt var huller om buller! Jag fick panik! Men som tur är så var Jouha online så frågade honom hur man fixar mac. Det visade sig att problemet var lättlöst! *Phew*  Tack Joulu min räddare i nöden! <3

Vixen är i London nu...känns lite jobbigt, tänkte ringa henne innan idag av ren vana..men kom på att hon inte bor här längre!
Imon ska jag börja på lasarettet, usch...haha mår dåligt redan nu! Jag får verkligen ta mig samman och söka något annat jobb! 
Med risk att låta som en nörd måste jag bara visa den nya Canon 5D kameran! Helt sjuk är den. Det är en 21.1 megapixel kamera och kan ta 3.9 kort/sek!  (Hur funkar det då? 3.9 bilder?Varför inte 4 bara?) Kruxet är att den kostar en hel del- 26 200 för att vara mer exakt! Kan ju svida lite i plånboken...=/
Ne nu ska jag läsa lite om mångfald! Visst är ni avundsjuka!? :(

XOXO

4 kommentarer:

Anonym sa...

aaaw alskling!!! saknar dig sa otroligt mycket!!!! min dator har kraschat, kraschade igar.. ville nastan grata men jag tog det som en man och sa drack jag vin istallet! hahaha. <33333

Mirry sa...

HAHA bra! Ta allt som en man ;) SAKNAR dig så!! puss <3

Anonym sa...

gumman..edet på den gamla avdelninge du jobbar?? hur ofta??
miss u..puss

Mirry sa...

yes det är det, de ringer mig när det finns tider, men har tenta som jg måste plugga inför denna vecka som kommer så blir inget å ett tag. jobbar du där?