måndag 29 september 2008

I dig my toes in to the sand

Hey stalkers!
Ännu en helg har passerat och den har gått fort! Jag pluggade inför min tenta hela förra veckan därav den dåliga uppdateringen, inte för att jag hade mycket och uppdatera om men men. Lördagen började med att jag körde(!) till Jönköping för att göra mitt livs första tenta! Jag vet inte hur den gick, men jag ska väl kunna skrapa ihop ett E? Jag blev klar rätt fort och väntade på Victoria i 1½ timma. Vi hade hört att det var marknad i Jönköping så vi bestämde oss för att gå och kolla in marknaden. Det fanns ingen marknad! Deras uppfattning av en marknad var att butikerna hade lite rea kläder utanför butiken! :S Hur som helst så gick jag inte hem tomhänt, hittade en fin pennkjol på Gina ^^
Efter power-nap, dusch och allt var det är så gick vi till bion för att träffa Joanna och hennes pojkvän för att sedan gå på förfest! 
Förfesten var lyckad, jag träffade en massa sköna människor och tiden gick fort! Helt plötsligt så skulle vi vidare till piren. Det var fest på en båt! Jag tyckte det va lite små coolt, förutom att Dj:n sög!! Det fanns stunder då musiken slockna flera gånger! Men tillbaka till båten, det måste vara jätte mysigt och sitta där på sommaren och mysa!! ^^ Natten spendera vi på att leta efter Joannas pojkvän som inte svarade i sin telefon! efter ca:2 timmars ringande och letande fick vi tag på honom, till slut! Vi kunde sluta oroa oss om att han hade drunknat,hamnat i fyllecell, blivit nerslagen, deckat ute osv. Ja, vi tjejer kommer på massa möjligheter! 
Hur som helst så sov jag och Vickan över hos Joanna så att hon inte skulle vara ensam, och på morgonen kom hennes Bf förbi och vi satt o snackade i några timmar tills alla blev så hungriga att vi gick över andra sidan gatan till thai-bufén! Bakis mat ska va flötigt! ^^ Vid halv 4 började jag köra hemåt mot Borås och inte så mkt mera hände den dagen. 
Idag började min nya kurs; Mikrobiologi! Jag förstod allt i början men mot slutet låg jag med huvudet på bänken och va helt slut i huvudet! 9-16 med ca 2 timmars rast är inte mänskligt
Ne nu ska jag fortsätta med Entourage <3>

XOXO 

1 kommentar:

Anonym sa...

på fre har jag lektion från 9 till 16 UTAN rast överhuvudtaget. DET är inte mänskligt :( saknar dig <33