onsdag 1 oktober 2008

Day off!

Hey stalkers!
Idag var min day off på ett bra tag känns det som i alla fall. Men tror ni jag fick sova ut för det? Nope!! För jag skulle...hör och häpna: besikta bilen klockan 8.15! 
Sen nääär jobbar det unga OCH snygga killar på bilprovningen??!! Detta visste ju inte jag så klart när jag drog på mig första bästa plagg och satte upp håret lite små slarvigt 15 min innan jag drog iväg. 
Såklart hade jag den turen(not)att får hjälp av den unga killen och inte någon av de andra 40+ gubbarna som jobbar där! Hur som helst så träffade jag på Eddie på vägen dit av slump, han skulle ochså besikta sin bil! Han var bra och ha som moralt stöd =)   

Senare under dagen plockade jag upp loppan Mimmi och vi drog iväg till Knalleland för lite shopping, fast det va mest Mimmi som gjorde shoppandet. Sen bestämde vi oss för att åka hem och mysa med en film istället det blev P.s I love you. Jag älskar verkligen den filmen! Jag vet att det är en chickflic, men man kan inte annat än att älska den! Men nu ska jag nog nana, jag måste upp tidigt imon =( 

XOXO

Inga kommentarer: