fredag 24 oktober 2008

Alex

Hey stalkers! 
Jag vill börja med att gratta min söta lillebror Alex som fyller 9 idag!
 GRATTIS! ^^
Jag borde egentligen ligga i sängen och plugga! Men nej! Jag sitter här och skriver! FY på mig!
När jag va ute och handlade med mamma o pappa innan fick jag ett paket Kinderägg av min snälla mor! Hur länge sen va inte det då? Sist jag kan minnas är dagen efter att Miimms hade fått sitt körkort, vilket va över 1 år sen! 

Ne nu får det va slut..tillbax till pluggandet! 

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh det kommer jag ihåg :D vi va hos ville och så åkte vi till netto för att fira, så köpte vi kinderägg. Och du fick en bil i ditt så fick jag den :D såå sött
love you

Mirry sa...

Hihi aa det va en mysdag..bortsett från att du fick feber under kvällen.. =/
Love you more!