lördag 4 oktober 2008

Jävlar i min låda!

Ja, gårdagen var väldigt rolig! Den spenderades i Jönköping hos Kylie och co. Senare på kvällen var vi på en krog som heter Karlsson! Självfallet hörde jag av mig till Ville. Det var 21års gräns men vi kom fortfarande in allihop ^^ det va helt knaaas om jag ska citera Kylie ;) Det va rikigt sköna människor man var med igår! Men det bästa på hela kvällen måste vart taxi färden till stan! Vi sjöng karaoke i taxin! Jävlar i min låda vad kul det var! Jag instämmer när Edona säger; Gud gav mig mycket men han gav mig fan ingen bra sångröst! Här kommer lite bilder från kvällen! 










Karaoke i taxin! 




                                                                                           Jag och Kylie!                      
                  
                                                            


Eddz och Mackan! 

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA, jag skulle vilja omformulera lite. "Gud gav min mycket, men han gav mig fan ingen taxi med kareoki" FAAN vad avundsjuk jag är, vill också åka kareoketaxi!!!!