söndag 19 oktober 2008

No air

Hey stalkers! 
Det var ett tag sen jag skrev så tänkte passa på nu...en till undanflykt från studandet! Jag har haft en ovanligt lugn helg, vet inte om detta är bra eller dåligt för jag har varit rätt rastlös! Idag passade jag på att ta en promenad med Theus som berättade om sin utgång ;) 
Miiimsan kom hem idag så hon kom förbi för en stund sen och skulle lämna mitt busskort som jag så snällt lånade ut till henne, men klanten hade så klart glömt det i väskan så vi fick åka upp till henne och hämta det^^ 
Veckan som kommer innehålla en hel del studande skulle jag ana.. men om jag sköter allt väl så kanske jag o Vickan kan unna oss en kul onsdag på akademin! :) 
Nu på lördag ska jag och Miiimsan förresten gå och kolla på Björn Gustafsson. Kommer nog bli kul! Det är så himla passande att denna veckan ska vara så innehållsrik med tanke på att jag egentligen borde plugga! Alen, Alex OCH Joana fyller år denna veckan!! 
Imon får jag tillbaka min tenta btw!! Håll tummarna för att jag har klarat mig!! 

Ne nu ska jag tillbax till pluggandet för Eddie är tydligen redan klar med "sin" del! Ha det bra

XOXO
p.s Grattis Miiims! d.s 

2 kommentarer:

Anonym sa...

skani träffa bjöööööörn??? wtf"!!

Mirry sa...

hehe yes..vi ska se honom live ^^