söndag 12 oktober 2008

Girls night out!

Hey stalkers!!
Fredagen var kul! Den spenderades på Centrum där jag och Vickan skakade rumpa hela natten, även om det inte var tänkt att kvällen skulle bli så lång! ^^

Lördagen började tidigt, vi åkte iväg till Lager 157 med business, vad fan är oddsen att han går på samma buss? Jaja det förgyllde iaf min dag ^^ Jag hittade såklart inga jeans, men hittade ett snyggt Acne linne, en svart tröja och 4par trosor =) Vickans snälla mor och plockade upp oss i Gällstad. När jag kom hem somna jag nästan direkt, eftersom jag inte fick så mkt sömn på Vickans lilla soffa natten innan!

Jag var helt otaggad på utgång men det var så länge sen jag var ute med tjejerna så det var värt det. Vi hade grymt roligt, en rikigt tjej-kväll!

När vi kom ut från Swing så träffa vi Krantz o hans polare..och jag blev tacklad! Jag trodde jag hade brutit mitt finger, men det gick och röra på efter ett tag! När de gick så träffa vi på Ville, Kungen och co. Vi idiota oss ett bra tag..så länge så att jag och loppan missade sista bussen hem och fick ringa taxi! Men det gjorde inget för vi träffade Jonatan som är 21 och kör taxi. Jag försökte flörta in mig så att vi skulle få åka gratis men det gick inte så bra..=/ men men man kan väl inte ha tur varje gång? ;)

Aja nu ska jag fortsätta kolla på Grey's. Ha det!

XOXO



Inga kommentarer: