fredag 10 oktober 2008

Jönköping

Hey stalkers!!
Just nu sitter jag vid Viktorias dator och hör henne damsuga i bakgrunden ^^ hon måste damsuga lite, jag fick massa blonda hårstrån på mina strumpor innan, men nu har hon damsugit bort dem! =)
Tanken för ikväll är att vi ska ut o ta en öl eller 2 med polare som bor här. Men får se hur det artar sig.
Imon ska vi till Lager 157 med business människor! Kan bli kul! Hoppas på att hitta ngt fint plagg, men så petig jag är så kanske inte det händer?

Men nu ska jag nog sätta punkt här! Ha det!
P.s Lycka till ikväll idioter!

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa gumman, du är fan smartare än mig.,ahaha jag gjorde exakt så som det stod.
Jag jobbar på SÄS på måndag baby..Puss

Mirry sa...

HAHA känner mig dum nu...men färstår inte vad du menar :S puss(L)