tisdag 7 oktober 2008

Sway me

Hey stalkers! 
Idag spenderades ännu en tråkig dag i skolan, med lektioner från 9-15! Helt omöjligt och hålla sig vaken när man får höra om alla möjliga olika hepatit virus! =( 

Jag saknar verkligen ihjäl min Pixen!! Vill att hon ska komma hem nu nu NU!!! 
Bergis kom för övrigt hit och plockade upp mig tidigare i kväll, vi gick och tog en milkshake på McDonalds  som gamla goa' tider! ^^
Jag vill verkligen till London men skit skolan hindrar mig! Hade verkligen kul där sist! 
Ne nu ska jag nog nana. Ha det! 

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker du får plocka upp mig nån dag så vi kan feta oss med donken mat! haha :D

Mirry sa...

Klart jag kan/ska..nämn bara dag och tid and i'm there baby! ;)

Anonym sa...

hey mirry :) just wanted to say hi, muahh miss yew x
-guess who