måndag 6 oktober 2008

Bergis!

Hey stalkers!
Dagen spenderade med Mimmi, vi åkte ut till Pickesjön och gick en promenix. Men smidig som jag är så hade jag på  mig mina UGGs och aa de blev smutsiga för det har ju regnat hela helgen!! Jag tog lite kort, men tror inte Mimmi vill att jag lägger upp dem, så ni får nöja er med ett kort jag tog på sjön! Jag fick äntligen använda min poncho som bara har legat och väntat på att bli använd!!! Jävlar i min låda vad svårt det är och använda den! Jag vet inte vad jag ska ha den till! Men tror jag lyckades idag. ^^

Jag vill avsluta med att säga GRATTIS till min sötnöt Berg som fick sitt körkort idag!! Hon va här för en stund sen och plockade upp mig så vi kunde brumma iväg! Hon kör väldigt bra och lagligt...till skillnad från mig, men det ska vi nog kunna ändra på snart ;) 
Skola imon, borde fixa allt jag behöver så jag inte stressar imon. Natti 

XOXO

Inga kommentarer: