torsdag 2 oktober 2008

Idioter!

Yes det är vad jag och Mimmi är! 
Vi diskuterar en sak på msn, och det visar sig att jag kommer ihåg tjejens namn (vilket är ett under för att vara jag och Mimmi med för den delen) men alla ära åt mig! 
Såhär ser vår konversation ut på msn:

Mimmi: Bra jobb och komma ihåg hennes namn, du borde få pris! 
Jag: Jag skulle inte tacka nej! 
Mimmi: Grattis du har vunnit en resa till Maldiverna! Grattis! 
Jag: WOOOOOHO!!
Mimmi: Hur känns det?
Jag: Underbart!! 
Jag vill tacka min mamma och pappa, mitt underbara minne såklart..hade inte klarat mig utan det! Och sist men inte minst GUD och alla mina Fanz!! 
Jag: Bra nog, eller ska jag skriva om talet? Va det för kort?
Mimmi: Kläm in en tår innan paus så är det bra! Du måste lipa vettu! 
Jag: Jobbar på det!....................NU så kom den!! 
Mimmi: Ta lite lök annars hjälper alltid! 
Jag: Nej det är lungt, har jobbat ihop värsta floden här nu! 
Mimmi: Jag är stolt! Men akta micken...du vill ju inte se ut som om du har stoppat fingrarna i ett eluttag! 

Men detta är ju såklart jubelidioternas fel att vi är sånna! Men skulle aldrig ändra på det! Godnatt gott folk! 

XOXO 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är verkligen jubelidioter, eller hur??

Mirry sa...

om vi är! men vad kan man förvänta sig?