onsdag 15 oktober 2008

I'm a paper chaser

Hey stalkers!!
Efter gårdagens bord-fussball och airhokey träning kände jag o Miimsan att vi skulle åka till badhuset och aktivera oss!(något jag borde vara oftare!) Efter massa stress och telefonsamtal så var vi äntligen nere i stan och badhuset. 
Miimsan och jag hade hoppats på att vi skulle ha det lika lugnt som sist vi va där, om man nu bortser från pensionärs-tanterna som satt i bastun med oss och anklagade oss för att ha Klamydia och att vi borde vara lite mer på lästa nu när vi har Intranätet till hjälp! 
Men icke, vi var omringade av massor med skolbarn, flera klasser! Det värsta av allt var att vi båda smälte in bland dem när vi satt i bubbelpoolen och knödde! =/ 
Efter allt bubblandet och bastande begav oss till Eest för att möta upp Mysan som var vår date. Men hon svek oss för sin säng, så vi bestämde oss för att äta utan henne. Vi blev satta vid ett bord med 2 andra, mannen som satt med oss hade fått i sig 30(!) sushi bitar! helt insane! Han om någon måste rullat ut! 

Jag ville bara avsluta med att tippsa om den här låten med Rihanna och T.I <3
XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas nästan att den sushi-mannen mår dåligt nu! För asså "det är inte okey" att äte så mycket sushi!!!

Mirry sa...

HAHA joo jag hoppas oxå det lite speciellt när han "tar dem i munnen" ;)

Anonym sa...

sorry honey,,,du vet ju att jag äslkar och sova :P

men ni hade en galen komiskt dag jöö,...happy jöö..hihih