söndag 26 oktober 2008

Jag och Björn!

Hey stalkers!
Igår var jag och min Miimmsan på stand-up och såg Özz, Måns, Soran och Björn! Jag trodde inte dem skulle orka vara bra eftersom att vi va där så sent (22.30) Men de va as taggade..Soran not so men han försökte i alla fall antar jag! Özz skämde ut mig lite, jag var enda serben där..och alla runt mig skulle hålla i sina plånböcker. Tur för Miimmis att hon redan hade sin plånbok i min väska! ;) Jag tycker Özz var bäst..fick ju skit ont i kinderna!
Stackars Jonatan som alla drev med. Jonatan var en liten kille på 13 bast som satt längst fram...alla utom Björn gjorde narr av honom! Poor thing får säkert men för livet!
Jag och björn fick för övrigt ögonkontakt flera gånger under kvällen! ^^
Vi är fan ment to be <3!!

Igår fylde Alen 22 btw!! Grattis till honom....i efterskott

Jag avslutar med en halvsugig bild på just Özz,soranMåns och Björn!

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahha,,,jag var fan snygg där,,ahah =P

Daaamn,,,är avis på err,,,björn! <3